Načela in varstvo zasebnosti pri 4home.si

4home.si prilagodimo vašim potrebam. Glede na vaše vedenje na spletni strani personaliziramo njeno vsebino in vam prikažemo ustrezne ponudbe in izdelke. S klikom na gumb „Razumem“ se tudi strinjate z uporabo piškotkov in prenosom podatkov o obnašanju na spletni strani za prikazovanje ciljanega oglaševanja na družbenih omrežjih in v oglaševalskih omrežjih na drugih spletnih mestih. Personalizacijo in ciljano oglaševanje lahko podrobneje nastavite ali kadar koli izklopite v Nastavitve zasebnosti

Kontakt Najljubše Vpis Košarica

Pregled košarice

Do BREZPLAČNE dostave ostaja še 150,00 €
Vaša košarica je prazna ...

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

podjetja 4Home CEE, s.r.o., matična številka: 54 379 431, s sedežem na naslovu Vajanského nábřežie 5, Bratislava – Staré Mesto 811 02, Slovaška, za prodajo blaga prek

spletne trgovine na naslovu www.4home.si

Informacije, ki jih ne smete spregledati:
 
  • Med postopkom naročanja lahko izberete način plačila in možnost dostave.
  • S klikom na gumb „Poslati zavezujoče naročilo” z nami sklenete kupoprodajno pogodbo za zadevno blago in ste nam dolžni plačati kupnino.
  • Blago v naši spletni trgovini je namenjeno samo potrošnikom. Kupec – potrošnik ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razlogov v 14 dneh.
  • Varstvo osebnih podatkov naših strank jemljemo zelo resno. Informacije o tem, katere osebne podatke obdelujemo, zakaj in kako jih obdelujemo, najdete v naši Politiki zasebnosti in varstva osebnih podatkov.

1 KDO SMO?

4Home CEE, s.r.o., s sedežem: Vajanského nábrežie 5, Bratislava – Staré Mesto 811 02, Slovaška (v nadaljevanju: sedež)
Matična številka: 54 379 431
Davčna številka: SK2121649761
podjetje, vpisano v poslovni register Mestnega sodišča v Bratislavi III, opr. št. „d.o.o.” 158335/B, ki ga zastopa dr. Tomas Mládek, generalni direktor
(v nadaljevanju: prodajalec ali mi).

2 REKLAMACIJA IN VRAČILO BLAGA

Naslov za vračilo blaga in reklamacijo: A. Pušaver – EXPANDECO – 4home, Šarhova ulica 35, 2331 Pragersko, Slovenija – Expandeco (v nadaljevanju: naslov za vračilo blaga in reklamacijo)

Telefon: +386 2 828 59 25,
E-mail: info@4home.si

3 KAKŠEN JE OBSEG VELJAVNOSTI IN UPORABE SPLOŠNIH POGOJEV?

3.1 Izbira prava. Ti Splošni pogoji poslovanja prodajalca (v nadaljevanju: SPP) v skladu s prvim odstavkom 1751. člena Zakona št. 89/2012 Zb. z., civilni zakonik (v nadaljevanju: civilni zakonik), urejajo medsebojne pravice in obveznosti strank, ki nastanejo v zvezi z ali na podlagi kupoprodajne pogodbe (v nadaljevanju: kupoprodajna pogodba), sklenjene med nami in potrošniki (v nadaljevanju: stranka ali vi) prek naše spletne trgovine na naslovu www.4home.si.

3.2 Mednarodni element. V primeru obstoja mednarodnega elementa se dogovorimo, da bo za pravno razmerje med nami veljalo pravo Češke republike, zlasti civilni zakonik. Vendar s to izbiro prava v skladu s 3. členom Uredbe (ES) št. 593/2008 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. junija 2008 o pravu, ki se uporablja za pogodbena obligacijska razmerja (v nadaljevanju: Rim I), stranka ne sme biti prikrajšana za varstvo, ki ga zagotavljajo določbe prava države njenega običajnega prebivališča na podlagi drugega odstavka 6. člena Uredbe Rim I.

3.3 Spletna trgovina. Spletno trgovino upravljamo na spletni strani na naslovu www.4home.si (v nadaljevanju: spletna trgovina)

3.4 Kdo se šteje za potrošnika. Za potrošnika se šteje vsaka fizična oseba, ki zunaj okvira svoje poslovne dejavnosti ali samostojnega opravljanja svojega poklica z nami sklene kupoprodajno pogodbo ali na drug zakonit način posluje s prodajalcem (v nadaljevanju: potrošnik).

3.5 Seznanitev s SPP in njihovo sprejetje. Z oddajo naročila s klikom na gumb za dokončanje naročila potrjujete, da ste prebrali te SPP, vključno z obvestili za stranke pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe v skladu s temi splošnimi pogoji poslovanja, in se z njimi izrecno strinjate v njihovi veljavni in učinkoviti različici v času te potrditve.

3.6 Blago, ki je namenjeno samo prodaji potrošnikom. Blago v naši spletni trgovini je namenjeno samo potrošniku, in sicer za namene, ki niso neposredno povezani z njegovimi lastnimi poslovnimi ali poklicnimi dejavnostmi ali dejavnostmi drugega subjekta. Potrošniku bo na njegovo zahtevo izdan davčni dokument v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost. V primeru zahteve za izdajo računa podjetju, ki ga zastopa potrošnik, imamo pravico zavrniti izdajo računa ali odstopiti od kupoprodajne pogodbe.

4 KAJ MORAMO V SKLADU Z ZAKONOM SPOROČITI VSEM STRANKAM PRED SKLENITVIJO KUPOPRODAJNE POGODBE?

4.1 Pravice prodajalca in nadzorni organi. Prodajalec lahko prodaja blago na podlagi dovoljenja za opravljanje trgovske dejavnosti. Trgovinski nadzor v okviru svojih pristojnosti izvaja pristojni organ za izdajanje dovoljenj za opravljanje trgovske dejavnosti. Nadzor na področju varstva podatkov izvaja Informacijski pooblaščenec. Tržni inšpektorat Republike Slovenije v določenem obsegu med drugim izvaja nadzor nad spoštovanjem Zakona o varstvu potrošnikov.

4.2 Ilustrativnost fotografij blaga. Vse fotografije na spletnem mestu so zgolj ilustrativne narave.

4.3 Blago, cena, stroški.

4.3.1 Opis našega blaga, vključno z njegovimi glavnimi značilnostmi, je na voljo na našem spletnem mestu.

4.3.2 Cene blaga vključujejo DDV, vključno z zakonsko določenimi pristojbinami.

4.3.3 Ne zaračunavamo nobenih dodatnih telekomunikacijskih stroškov (npr. če nas pokličete na našo telefonsko številko, boste plačali le običajno tarifo za telefonske klice).

4.4 Načini plačila. Posebni pogoji načinov plačila in možnosti dostave so podrobneje opisani med postopkom naročanja ali na našem spletnem mestu. Blago vam bomo dostavili prek dostavnega podjetja, ki ga boste izbrali med ponujenimi možnostmi.

4.5 Obveznost naročila. Z oddajo naročila s klikom na gumb za dokončanje naročila v naši spletni trgovini kupec ustvari zavezujoče naročilo, ki ga zavezuje k plačilu. Kupec ima možnost pregledati in popraviti ali spremeniti svoje naročilo pred oddajo naročila, kot je podrobneje opisano v 7. delu teh SPP.

4.6 Obveznost SPP. Z oddajo naročila hkrati tudi potrjujete, da ste prebrali te SPP.

4.7 Pravice naročnika zaradi pomanjkljive izvedbe. Pravice kupca iz naslova pomanjkljive izvedbe ali garancije in pogoji za njihovo uveljavljanje so opisani v 12. poglavju teh SPP in v nadaljevanju ali v našem Pravilniku o reševanju reklamacij.

5 KAJ MORAMO SPOROČITI POTROŠNIKOM, PREDEN SKLENEJO KUPOPRODAJNO POGODBO?

5.1 Pravica do odstopa od kupoprodajne pogodbe. Potrošnik ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razlogov (razen če ni drugače določeno) v roku 14 dni, ki začne teči najkasneje:

5.1.1 v primeru kupoprodajne pogodbe od datuma prejema blaga ali

5.1.2 v primeru kupoprodajne pogodbe z dobavo blaga v več enotah/delih od datuma prejema zadnje dobave blaga; ali

5.1.3 v primeru kupoprodajne pogodbe, katere predmet so redno ponavljajoče se dobave, od datuma prejema prve dobave blaga;

pod pogojem, da ima potrošnik pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe tudi pred obdobjem, določenim v členih 5.1.1 do 5.1.3, in sicer tako, da nas o svoji nameri odstopiti od kupoprodajne pogodbe obvesti s kakršno koli nedvoumno izjavo, na primer tako, da izpolni in pošlje obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe ali nas obvesti po e-pošti na naslov: info@4home.si ali na drug način.

5.2 Podaljšan rok za odstop od kupoprodajne pogodbe (vračilo blaga). V naši spletni trgovini med postopkom naročanja ponujamo plačljivo storitev podaljšanja roka za vračilo brez navedbe razloga v 60 dneh. Pravica do odstopa od pogodbe začne veljati na enak način kot v odstavku 5.1 teh SPP.

5.3 Kdaj NI mogoče ODSTOPITI od kupoprodajne pogodbe. Potrošnik nima pravice do odstopa od kupoprodajne pogodbe v naslednjih primerih:

5.3.1 v primeru dobave blaga, ki je bilo spremenjeno in/ali izdelano na zahtevo potrošnika ali za njegovo osebo;

5.3.2 pri dobavi blaga, katerega cena je odvisna od nihanj na finančnem trgu, na katera nimamo vpliva in ki se lahko pojavijo v obdobju za odstop od kupoprodajne pogodbe;

5.3.3 pri dobavi hitro pokvarljivega blaga in blaga, ki je bilo po dobavi nepovratno pomešano z drugim blagom;

5.3.4 pri dobavi blaga v zapečateni embalaži, ki ga je potrošnik odstranil iz embalaže in ga zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno vrniti, potem ko je potrošnik embalažo poškodoval;

5.3.5 v primeru pogodbe o nastanitvi, prevozu blaga, najemu prevoznih sredstev, gostinstvu ali prostem času, če je treba pogodbo izpolniti na določen datum ali v določenem roku;

5.3.6 v primeru pogodbe o dobavi časopisov, periodičnih publikacij ali revij, razen pogodb o naročnini za takšno dobavo;

5.3.7 v primeru pogodbe o opravljanju storitev, če so bile storitve v celoti opravljene; v primeru povračila za uporabo le, če se je izpolnitev začela s predhodnim izrecnim soglasjem potrošnika pred iztekom odstopnega roka in je podjetnik pred sklenitvijo pogodbe potrošnika obvestil, da z izpolnitvijo pogodbe preneha pravica do odstopa;

5.3.8 v primeru pogodbe o nujnem popravilu ali vzdrževanju, ki se opravi na kraju, ki ga določi potrošnik na svojo izrecno zahtevo; vendar to ne velja za izvedbo popravil, ki niso zahtevana, ali za dobavo blaga, ki ni rezervni del, potreben za popravilo ali vzdrževanje;

5.3.9 v primeru pogodbe o dobavi digitalne vsebine, razen če je bila ta dostavljena na fizičnem nosilcu in je bila dostavljena z vašim predhodnim izrecnim soglasjem pred iztekom roka za odstop od pogodbe ter smo vas pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe obvestili, da v tem primeru nimate pravice do odstopa od kupoprodajne pogodbe,

5.3.10 in v drugih primerih, navedenih v členu 1837 civilnega zakonika

5.4 Obveznosti potrošnika pri odstopu od kupoprodajne pogodbe. Če potrošnik odstopi od kupoprodajne pogodbe, nam mora blago, pridobljeno na podlagi kupoprodajne pogodbe, od katere je odstopil, vrniti v 14 dneh od odstopa od kupoprodajne pogodbe. Kupec – potrošnik mora blago poslati ali vrniti v celoti, tj. vključno z vsemi priloženimi dodatki, vso dokumentacijo, čisto, nepoškodovano in, če je mogoče, v originalni embalaži, v stanju in vrednosti, v kakršni ga je prevzel.

5.5 Vračilo blaga. Blago nam lahko pošljete na naslov, namenjen vračilom in reklamacijam. V primeru, da se ob odstopu od kupoprodajne pogodbe odločite za ta način vračila blaga, stroške vračila blaga plačate sami, razen če se dogovorimo drugače.

5.6 Zmanjšanje vrednosti blaga. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe je kupec odgovoren za kakršno koli zmanjšanje vrednosti vrnjenega blaga ali poslanega blaga, do katerega je prišlo zaradi ravnanja z blagom na način, ki ni bil potreben za seznanitev z naravo, značilnostmi in funkcionalnostjo blaga. V primeru, da nam vrnete poškodovano ali nepopolno blago, bomo našo odškodninsko terjatev pobotali s kupnino, ki jo zahtevate nazaj. Vedno bomo ocenili vsak posamezen primer posebej, da bi določili obseg škode, zmanjšanje vrednosti blaga in določili ustrezno zmanjšano vrednost. O teh korakih vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

5.7 Odstop od kupoprodajne pogodbe (potrošniki). Odstop od kupoprodajne pogodbe in posledično vračilo blaga je najlažje opraviti prek našega spletnega obrazca, ki ga najdete po prijavi v svoj uporabniški račun v podrobnostih vsakega naročila (zavihek „Moja naročila“). Obrazec se prikaže, ko kliknete na možnost "Vračilo blaga" (Odstop od kupoprodajne pogodbe). Obrazec je vnaprej izpolnjen z vsemi potrebnimi podatki na podlagi vašega naročila. Če izkoristite to možnost, vam bomo takoj poslali potrdilo o prejemu tega obvestila o odstopu od pogodbe. Ni nujno, da uporabite naš spletni obrazec, saj nas lahko kontaktirate tudi po telefonu ali elektronski pošti. Blago lahko pošljete nazaj ali ga osebno prinesete na naš sedež. Stroške vračila blaga ob odstopu od kupoprodajne pogodbe krije kupec, razen če se dogovorimo drugače.

5.8 Vračilo kupnine. V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe v odstopnem roku smo dolžni potrošniku vrniti ves denar, in sicer z enakim načinom plačila kot pri prejetju denarja, ali na izbrani bančni račun, v 14 dneh po odstopu od kupoprodajne pogodbe. Upoštevajte, da vam lahko denar vrnemo šele, ko od vas prejmemo vrnjeno blago ali ko lahko dokažemo, da ste nam blago poslali.

5.9 Pritožbe. Zagotavljamo izvensodno obravnavo pritožb potrošnikov po elektronski pošti na naslov info@4home.si.

5.10 Izvensodno reševanje sporov. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, po neuspešni rešitvi spora med nami in vami je pristojen Tržni inšpektorat Republike Slovenije, Dunajska cesta 160, 1000 Ljubljana tel.: +386012808700, e-mail: gp.tirs@gov.si. Za reševanje sporov med prodajalcem in kupcem na podlagi kupoprodajne pogodbe se lahko uporablja spletna platforma za reševanje sporov, ki se nahaja na naslovu:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

5.11 Evropski potrošniški center Slovenija. Evropski potrošniški center Slovenija, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo s sedežem na Kotnikovi 5, 1000 Ljubljana, spletni naslov: https://www.epc.si/pages/si/domov.php, je kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov.

5.12 Ocene. Ocene lahko oddate prek naše spletne trgovine. Ocene lahko oddajo stranke, pri katerih je bilo preverjeno, da so pri nas dejansko kupile blago. Stranka bo povezavo za oddajo ocene prejela v elektronski obliki, razen če ni privolila v njeno pošiljanje.

5.13 Lažne ali nepopolne ocene. Pridržujemo si pravico, da ne objavimo mnenj strank, ki so neresnična, vsebujejo neprimeren jezik ali niso povezana s kupljenim blagom.

5.14 Škoda zaradi nepravilnih ali nepopolnih informacij. Zavračamo vsakršno odgovornost za škodo, ki jo povzročijo napačne ali nepopolne informacije ali nasveti, zlasti v primerih, ko je doseganje določenega rezultata odvisno od dejanj naslovnika ali drugih oseb ali od neobvladljivih dejstev ali naključij.

6 REGISTRACIJA, UPORABNIŠKI RAČUN IN PROGRAM ZVESTOBE

6.1 Registracija. Pri nas lahko nakupujete tudi brez registracije. Če se registrirate, boste imeli boljši pregled nad preteklimi naročili, stanjem novih naročil in samodejno boste prejemali ugodnosti našega programa zvestobe. Prav tako lahko preverite svoje točke zvestobe, imate na voljo spletni obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe itd. Registracijo stranke opravite na spletnem mestu z izpolnitvijo registracijskega obrazca. Za ustvarjanje registracije je treba potrditi, da ste se seznanili z vsebino teh SPP in politiko varstva osebnih podatkov.

6.2 Obveznost navajanja resničnih in pravilnih podatkov. Ob registraciji na spletnem mestu spletne trgovine in naročilu blaga mora kupec navesti pravilne in resnične podatke. Stranka je v primeru kakršne koli spremembe dolžna posodobiti podatke, ki jih je navedla v uporabniškem računu. Prodajalec predpostavlja, da so podatki, ki jih stranka navede v uporabniškem računu in pri naročanju blaga, pravilni.

6.3 Uporabniški račun. Do svojega uporabniškega vmesnika („uporabniški račun“) lahko dostopate s svojim e-poštnim naslovom in izbranim varnim geslom in v njem med drugim oddajate naročila za blago.

6.4 Blokiranje uporabniškega računa. Stranka mora ohraniti zaupnost podatkov, potrebnih za dostop do svojega uporabniškega računa. Stranka tretjim osebam ne sme dovoliti uporabe uporabniškega računa. Uporabniški račun lahko blokiramo po treh neuspešnih poskusih prijave. To počnemo iz varnostnih razlogov, zlasti da bi preprečili zlorabo vašega uporabniškega računa. Če je vaš uporabniški račun blokiran, nam pišite na info@4home.si.

6.5 Možnost preklica uporabniškega računa, če ga ne uporabljate. Uporabniški račun lahko ukinemo, zlasti če stranka svojega uporabniškega računa ne uporablja več kot eno leto ali če stranka krši svoje obveznosti iz kupoprodajne pogodbe, kakor je bila spremenjena s temi SPP.

6.6 Nujno vzdrževanje. Stranka se zaveda, da uporabniški račun morda ne bo na voljo neprekinjeno, predvsem v primeru nujno potrebnega vzdrževanja.

6.7 Program zvestobe Pogoji našega programa zvestobe so na voljo na naši spletni strani. Registrirane stranke zbirajo točke zvestobe v svojem uporabniškem računu s posameznimi naročili, ocenjevanjem kupljenih izdelkov ali v okviru programa zvestobe. Te točke lahko nato uporabite pri naslednjem naročilu ali izberete eno od možnosti unovčenja točk zvestobe, ki jih ponujamo. Točke zvestobe so veljavne 180 dni po tem, ko so bile dodane na vaš uporabniški račun. Neizkoriščene točke zvestobe po tem obdobju zapadejo. Točk zvestobe ni mogoče zamenjati za denar, temveč jih lahko uporabite le za nakup blaga v naši spletni trgovini ali za druge možnosti, ki so na voljo na naši spletni strani.

6.8 V katerih primerih se točke zvestobe ne povrnejo. Če odstopite od kupoprodajne pogodbe, tudi delno, in nam blago vrnete v 14 (ali 60) dneh od nakupa, se tako uporabljene točke zvestobe ne povrnejo. Tudi v primeru, da paketa ob dostavi ne prevzamete, uporabljenih točk na vaš uporabniški račun ne vračamo.

7 KAKO NAROČITI IN SKLENITI KUPOPRODAJNO POGODBO

7.1 Ustvarjanje naročila. Z dodajanjem blaga v košarico, izbiro načina dostave in plačila za izbrano blago ter izpolnitvijo kontaktnih in obračunskih podatkov kupec oblikuje svoje naročilo v spletni trgovini.

7.2 Značilnosti izdelka. Kupec se mora pred izvedbo naročila seznaniti z značilnostmi, vrsto in priporočeno uporabo blaga. Z oddajo naročila stranka potrjuje, da je te informacije prebrala in razume.

7.3 Kontrola naročila. Pred zaključkom naročila lahko kupec preveri in spremeni podatke, ki jih je vnesel ob naročilu.

7.4 Postopek pošiljanja naročila. Naročilo se pošlje s klikom na gumb za dokončanje naročila in postopek oddaje naročila je končan. Z oddajo naročila stranka potrjuje, da se strinja s temi pogoji in da je prebrala naš Pravilnik za varstvo osebnih podatkov.

7.5 Resničnost podatkov, navedenih v naročilu. Prodajalec predpostavlja, da so podatki, navedeni v naročilu, pravilni. Če se med obdelavo naročila ugotovi, da so bili uporabljeni očitno napačni ali nepopolni podatki, lahko naročilo zavrnemo, o čemer vas bomo obvestili po elektronski pošti. Stranka je lahko odgovorna za morebitno škodo, povzročeno z navedbo namerno napačnih ali nepravilnih podatkov.

7.6 Dodatna potrditev naročila s strani stranke. Prodajalec ima pravico, da glede na naravo naročila (količina blaga, znesek kupnine, predvideni stroški dostave) od kupca zahteva dodatno potrditev naročila (na primer po elektronski pošti ali telefonu), prav tako ima pravico od kupca zahtevati, da pojasni pravilnost izbire količine blaga.

7.7 Kdaj je kupoprodajna pogodba sklenjena? Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku, ko kliknete na gumb za dokončanje oddaje naročila.

7.8 Potrditev naročila s strani prodajalca. Stranka, ki zaključi naročilo, na svoj e-poštni naslov z naše strani samodejno prejme potrdilo o prejemu naročila.

7.9 Obveznosti prodajalca. S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe se zavezujemo, da vam bomo kupljeno blago izročili in vam omogočili, da pridobite lastninsko pravico na blagu.

7.10 Obveznosti kupca. S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe se zavezujete, da boste blago prevzeli in nam plačali njegovo ceno.

7.11 Kopija SPP in obrazca za odstop od pogodbe. Kupec bo skupaj z blagom prejel kopijo sklenjene kupoprodajne pogodbe, tj. veljavno različico teh SPP. Kupec – potrošnik bo prejel tudi obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe v zakonsko določenem roku.

7.12 Sredstva za komuniciranje na daljavo. Kupec se ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe strinja z uporabo komunikacijskih sredstev na daljavo. Stroške, ki jih ima stranka z uporabo sredstev komuniciranja na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (stroški internetne povezave, stroški telefonskega klica), krije stranka, pri čemer se ti stroški ne smejo razlikovati od osnovne tarife.

7.13 Naročilo po telefonu. Blago lahko naročite tudi po telefonu. Če naročilo opravite na ta način, boste od nas na elektronski naslov, ki ste ga navedli v telefonskem klicu, prejeli potrdilo o ustvarjenem naročilu, vključno s skupno ceno blaga in stroški, povezanimi s pakiranjem in dostavo blaga, ki ga je izbral kupec, skupaj s temi SPP, Pravilnikom o obravnavi reklamacij, Pravilnikom o varstvu osebnih podatkov in obrazcem za odstop od pogodbe. Kupoprodajna pogodba bo sklenjena v trenutku dostave potrdila o prejemu naročila na vaš elektronski naslov, ki ste ga navedli v naročilu. Če kupec nima e-poštnega naslova ali ga ne navede, bo potrdilo o prejemu naročila, vključno s skupno ceno blaga in stroški, povezanimi z pakiranjem in dostavo blaga, ki ga je izbral, skupaj s temi SPP, Pravilnikom o obravnavi reklamacij, Pravilnikom o varstvu osebnih podatkov in obrazcem za odstop od pogodbe, skupaj s telefonsko naročenim blagom kupcu poslano v pošiljki.

8 CENA BLAGA IN NAČINI PLAČILA

8.1 Cena. Vse cene so navedene v evrih (EUR) z DDV. Cena blaga velja za obdobje, za katero je prikazana na spletni strani spletne trgovine, vendar to ne pomeni, da z nekaterimi strankami ne moremo skleniti kupoprodajne pogodbe pod individualno dogovorjenimi pogoji.

8.2 Način plačila. Ceno blaga in morebitne stroške, povezane z dostavo blaga po kupoprodajni pogodbi, nam lahko plačate na načine, navedene v drugem koraku naročila, in sicer:

A) z gotovino ali plačilno kartico pri prevozniku (po povzetju);

B) prek spleta s plačilno kartico;

C) Google Pay/Apple Pay;

D) prek plačilnega sistema PayU;

E) s plačilom PayPal, Klarna.

Način plačila in dostave kupec izbere med postopkom naročila.

8.3 Predplačilo na ceno blaga. Od stranke lahko zahtevamo predplačilo ali drugo podobno plačilo.

8.4 Stroški pakiranja in pošiljanja. Na spletni strani naše spletne trgovine najdete tudi informacije o stroških, povezanih s pakiranjem in dostavo blaga. Višina stroškov, povezanih z embalažo in dostavo blaga, je odvisna predvsem od izbranega prevoznika in kraja, kamor bo blago dostavljeno.

8.5 Cena za dobavo blaga. Skupaj z nakupno ceno je kupec dolžan plačati tudi vse stroške, povezane s pakiranjem in dostavo blaga, ter morebitno doplačilo za izbrani način plačila. Če ni izrecno navedeno drugače, nakupna cena vključuje tudi stroške, povezane z dostavo blaga. Pred zavezujočim zaključkom naročila bo kupec obveščen o končni ceni, vključno s stroški pakiranja in pošiljanja.

8.6 Popusti na ceno blaga. Morebitnih popustov na ceno blaga, ki jih zagotavljamo strankam, ni mogoče kombinirati.

8.7 Nerealna cena blaga. Če je prikazana nerealna cena 0 EUR (z besedami: nič evrov) ali je prikazana zelo nizka tržna cena, pri čemer se kot nizka tržna cena šteje cena, ki je nižja od naše nabavne cene, si pridržujemo pravico, da ta artikel odstranimo iz naročila. Kupec bo o tem obveščen po elektronski pošti.

8.8 Oblika računa. Dogovorjeno je, da bodo računi poslani v elektronski obliki na e-poštni naslov.

8.9 Darilni boni. V spletni trgovini lahko ponudimo možnost nakupa darilnih bonov v poljubni vrednosti. Če je bon na voljo v spletni trgovini, ima vsak bon svojo edinstveno kodo in bo po plačilu kupnine poslan na vaš elektronski naslov. Vsakokrat je mogoče izkoristiti le celoten znesek bona, ni ga možno koristiti po delih. Darilni bon velja 6 mesecev od datuma nakupa. Če želite darilni bon unovčiti na spletnem mestu, morate izpolniti polje v razdelku "košarica", kamor vnesete edinstveno kodo darilnega bona. Vrednost darilnega bona se odšteje od skupne cene vašega nakupa v košarici in ga ni mogoče kombinirati z drugimi kodami popustov ali popusti v naši spletni trgovini. Prosimo, upoštevajte, da bo koda darilnega bona poslana v elektronski obliki. Pri nadaljnjem ravnanju z darilnim bonom bodite še posebej previdni. Ponarejanje ali spreminjanje darilnega bona ni dovoljeno. Ponarejanje je lahko tudi kaznivo dejanje. Če je bil darilni bon že uporabljen, odstop od nakupne pogodbe ni mogoč.

9 VSE, KAR MORATE VEDETI O DOSTAVI

9.1 Dobavni rok. Če je navedeno, da je blago na zalogi, ga običajno odpošljemo v treh delovnih dneh od prejema naročila ali v drugem roku, če je določen, in se zavezujemo, da bomo blago dostavili najpozneje v 30 dneh od sklenitve kupoprodajne pogodbe. Ta dobavni rok ne velja za blago, ki je na zalogi pri dobaviteljih (običajno ga dostavimo v 14 dneh) ali v proizvodnji (tu lahko v redkih primerih dobavni rok traja tudi več mesecev – v takem primeru se z vami vedno dogovorimo individualno in vam ponudimo morebitno zamenjavo s podobnim blagom, preklic naročila in povrnitev denarja). Včasih se lahko zgodi, da se izdelki z oznako "na zalogi" v kratkem času razprodajo. Če pride do situacije, da blaga ni na zalogi in vam naročenega blaga ne moremo dostaviti v določenem roku, vas bomo kontaktirali in se z vami dogovorili o nadaljnjem postopku. Če je ob blagu navedeno "po naročilu", se bomo z vami individualno dogovorili o dobavnem roku, saj je dobava odvisna od zmogljivosti našega podizvajalca. Kljub dobavnemu roku si vedno prizadevamo naročilo pripraviti in dostaviti stranki v najkrajšem možnem času.

9.2 Način dostave, osebni prevzem. Stranka se lahko odloči, da bo blago poslano prek našega pogodbenega prevoznika na kateri koli naslov in sicer po ceni pošiljanja, ki je navedena med postopkom naročila.

9.3 Prevzem blaga. Ko se blago dostavi kupcu – potrošniku, je blago izročeno, ko prevoznik izroči blago stranki na mestu izročitve (običajno so to prva vrata na kraju dostave, ki ga določi stranka). V trenutku, ko kupec blago prevzame, preide nevarnost poškodbe in naključnega poslabšanja kupljenega blaga na kupca. V primeru osebnega prevzema blaga s strani stranke se šteje, da je blago dobavljeno v trenutku, ko ga prevzame stranka ali druga oseba, ki jo določi stranka.

9.4 Stroški posebnega načina prevoza. Če je način prevoza dogovorjen na podlagi posebne zahteve stranke, nosi stranka tveganje in vse dodatne stroške, povezane s tem načinom prevoza.

9.5 Ponovna dobava in z njo povezani stroški. Če je zaradi razlogov, ki so na strani kupca, treba blago dostaviti večkrat ali na drugačen način, kot je določeno v naročilu, mora kupec plačati stroške, povezane s ponovno dostavo blaga, ali stroške, povezane z drugačnim načinom dostave. Če kupec pri dostavi s plačilom po povzetju ne prevzame blaga, ima prodajalec pravico zahtevati nadomestilo za stroške ponovne dostave. Hkrati ima prodajalec pravico od kupca zahtevati plačilo vnaprej, da zaščiti svoje interese in prepreči škodo.

9.6 Škoda, ki bi lahko nastala prodajalcu zaradi neprevzema blaga. Če kupec – potrošnik ne prevzame blaga, ko mu ga dostavi prevoznik, in je blago naknadno vrnjeno prodajalcu, hkrati pa kupec – potrošnik ne odstopi od kupoprodajne pogodbe v 14 dneh po neuspešni dostavi blaga, ima prodajalec pravico od kupca zahtevati plačilo stroškov, ki jih je zaračunal prevoznik za dostavo blaga nazaj prodajalcu. Ti stroški predstavljajo škodo prodajalcu, ki je nastala zaradi kršitve zakonskih obveznosti kupca v skladu s prvim odstavkom 2913. člena civilnega zakonika. Prodajalec je upravičen zaračunati tudi pristojbino za skladiščenje v višini 8 EUR (z besedo: osem evrov), prav tako pa je prodajalec upravičen odstopiti od kupoprodajne pogodbe.

9.7 Možnost poravnave terjatev. Zahtevek za plačilo stroškov skladiščenja blaga in zahtevek za nadomestilo škode zaradi kršitve zakonskih obveznosti kupca v skladu s tem delom SPP lahko enostransko pobotamo z zahtevkom kupca za vračilo kupnine v skladu s členom 2913 civilnega zakonika.

9.8 Obveznost kupca ob prevzemu blaga. Kupec mora ob prevzemu preveriti blago in se prepričati o njegovih lastnostih (zlasti, ali je prejel pravo vrsto blaga, ali ima blago dogovorjeno kakovost, ali blago v embalaži vsebuje vse, kar bi v skladu z navodili moralo vsebovati). V primeru vidne poškodbe pošiljke s strani prevoznika, je dolžnost stranke, da takšno pošiljko ne prevzame oz. zavrne. Ne odgovarjamo za škodo, ki jo povzroči prevoznik, ali za zamudo pri dostavi blaga, ne glede na razlog zamude.

10 PRIDRŽANJE LASTNINSKE PRAVICE

10.1 Plačilo celotne kupnine. Pridržujemo si lastninsko pravico na blagu, dokler kupnina ni v celoti plačana v skladu z ustrezno kupoprodajno pogodbo. To pomeni, da če ne plačate kupnine, ne boste postali lastnik blaga.

11 ODSTOP OD KUPOPRODAJNE POGODBE

11.1 Pravica potrošnika do odstopa od kupoprodajne pogodbe. Pravico kupca – potrošnika do odstopa od kupoprodajne pogodbe urejajo določbe iz oddelka 5 teh SPP.

11.2 Neplačana kupnina. Če kupec kupnine ne plača pravilno in pravočasno, lahko odstopimo od kupoprodajne pogodbe.

11.3 Postopek pri razprodanih zalogah. Imamo pravico, da odstopimo od kupoprodajne pogodbe zaradi razprodanih zalog blaga ali zaradi nerazpoložljivosti naročenega blaga. Poleg tega lahko odstopimo od kupoprodajne pogodbe, zlasti če kupec zavrne prevzem blaga.

11.4 Darilo. Če kupec skupaj z blagom prejme darilo in nato odstopi od kupoprodajne pogodbe z nami, nam je dolžan darilo vrniti. Darilna pogodba med nami in stranko je zato sklenjena s tako imenovanim razveznim pogojem, ki določa, da če stranka odstopi od kupoprodajne pogodbe, darilna pogodba v zvezi s takšnim darilom preneha veljati.

12 KAJ V PRIMERU, ČE JE BLAGO POMANJKLJIVO

12.1 Sklicevanje na civilni zakonik. Pravice in obveznosti pogodbenih strank v zvezi s pravicami, ki izhajajo iz pomanjkljive izpolnitve, urejajo ustrezne splošno zavezujoče pravne določbe (zlasti členi 1914 do 1925, členi 2099 do 2117 in členi 2161 do 2174 civilnega zakonika).

12.2 Pravilnik o obravnavi reklamacije. Druge pravice in obveznosti strank v zvezi z našo odgovornostjo za napake na blagu so določene v našem Pravilniku o obravnavi reklamacije.

13 VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

13.1 Politika varstva osebnih podatkov. Varstvo osebnih podatkov naših strank jemljemo zelo resno. Pravila za ravnanje z osebnimi podatki in pravila za pošiljanje poslovnih sporočil so urejena v naši Politiki zasebnosti in varstva osebnih podatkov.

13.2 Poslovna sporočila. Strankam pošiljamo poslovna sporočila s ponudbo povezanega blaga ali storitev na njihov elektronski naslov (komercialna sporočila strankam). Elektronski naslov je osebni podatek in se obdeluje v skladu z Uredbo 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) za pošiljanje poslovnih sporočil na podlagi našega zakonitega interesa za promocijo naših podobnih izdelkov in storitev. Stranka se lahko kadar koli odjavi od prejemanja komercialnih sporočil.

13.3 Piškotki. Uporabljamo tako imenovane piškotke, ki so lahko shranjeni na vaši napravi (na podlagi soglasja ali zaradi zaščite naših zakonitih interesov). Stranke lahko nastavijo svoje preference neposredno na našem spletnem mestu.

14 VIŠJA SILA

14.1 Kaj je višja sila. V teh splošnih pogojih poslovanja se za višjo silo šteje vsak pojav, ki je neodvisen od volje prodajalca in ki preprečuje izpolnitev njegovih obveznosti ter ga ni bilo mogoče predvideti ali preprečiti ali odpraviti njegovih posledic. Za višjo silo se štejejo zlasti naravne nesreče, požar, eksplozija, poplava, potres, teroristični napad, vojna, stavka ali drugi dogodki (vključno s situacijami, ki jih povzroči širjenje bolezni COVID-19), na katere pogodbeni stranki nimata vpliva.

14.2 Izključitev odgovornosti prodajalca. V obdobju višje sile prodajalec ni odgovoren za neizpolnjevanje svojih obveznosti iz kupoprodajne pogodbe in teh SPP.

15 KAJ BI ŠE MORALI VEDETI

15.1 Katera zakonodaja ureja pravno razmerje med nami? Pravno razmerje med nami ureja pravo Češke republike, zlasti civilni zakonik. To velja tudi v primeru mednarodnega elementa. Vendar se zavedamo, da potrošnik s to izbiro ne more biti prikrajšan za varstvo, ki ga zagotavljajo določbe zakonodaje države njegovega običajnega prebivališča.

15.2 Zavezanost k spoštovanju pravic potrošnikov. V primeru nenamernega neskladja med določbami teh SPP in zakonskimi določbami za varstvo potrošnikov prevladajo te določbe, prodajalec pa se zavezuje, da jih bo kot take spoštoval.

15.3 Neveljavne ali neučinkovite določbe SPP. Če je ali postane katera koli določba SPP neveljavna ali neučinkovita, se neveljavna določba nadomesti z določbo, katere pomen je čim bolj podoben neveljavni določbi. Neveljavnost ali neučinkovitost ene določbe ne vpliva na veljavnost drugih določb.

15.4 Izključitev Dunajske konvencije. Pogodbeni stranki se strinjata, da izrecno izključujeta uporabo Konvencije Združenih narodov o pogodbah o mednarodni prodaji blaga (United Nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods ali tudi Dunajska konvencija) v skladu s 6. členom te konvencije.

15.5 Spori in pristojnost. Pogodbeni stranki se nadalje strinjata, da so za reševanje vseh sporov, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, v kateri je prisoten mednarodni element, vedno krajevno in stvarno pristojna sodišča Češke republike za območje Prage. To ne posega v pravice potrošnikov v skladu s posebno zakonodajo. Pogodbeni jezik je slovenščina.

15.6 Arhiviranje kupoprodajne pogodbe. Kupoprodajno pogodbo, kakor je bila spremenjena s SPP, arhiviramo v elektronski obliki in ni dostopna tretjim osebam.

15.7 Obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe. Sestavni del teh SPP je obrazec za odstop od kupoprodajne pogodbe.

15.8 V kolikor se dogovorimo o drugačnih pogojih za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Določbe SPP so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Določbe, ki odstopajo od SPP, se lahko dogovorijo v kupoprodajni pogodbi. Morebitna odstopanja v kupoprodajni pogodbi prevladajo nad določbami SPP.

15.9 Potreba sprejetja SPP za sklenitev kupoprodajne pogodbe. Sprejetje teh pogojev je prostovoljno, vendar je potrebno, da stranka ustvari uporabniški račun ali naročilo.

15.10 Veljavnost SPP. Ti SPP veljajo od 31. 5. 2024 in razveljavljajo predhodne pogoje.

action banner
feedback
NOVIČNIK
VAŠE MNENJE

Ne zamudite novosti in posebnih ponudb.

Naročite se na naše novice in bodite prvi obveščeni o vsem.

Zanima nas vaše mnenje!

Zapri